Tiimimme

Koulun perustajat, Pio Hjelt ja Uffe Cederqvist. Vastaavia tulittajia, säveltävät, opettavat, ja tietävät yleisesti ottaen kaiken kaikesta.

Johan lillhannus (Jekku).Vastaava tulittaja. Saa aikaan melkein mitä tahansa

Björn Hjelt. Vastaava tulittaja. Säveltää musiiikkitulituksia. Kasvatettu ruudilla.

Jenny Kuisma, hänpä osaa kuvata ilotulituksia

Ensimmäinen ilotulituskoulu 2008.  Kuvassa Linda Norrgård Anna af Hällstrom. Patrick Hjelt, Johan Lillhannus, Simon Cederqvist, Kimmo Hovi, Emil Grönroos, Juila Petterson-Hakava, Christian Lindholm

Ensimmäinen ilotulituskoulu 2008. Kuvassa Linda Norrgård Anna af Hällstrom. Patrick Hjelt, Johan Lillhannus, Simon Cederqvist, Kimmo Hovi, Emil Grönroos, Juila Petterson-Hakava, Christian Lindholm

Martin Limnell lempipuuhassaan - äänenvoimakkuutta säätämässä.

Martin Limnell lempipuuhassaan – äänenvoimakkuutta säätämässä.

Lappvik FBK

Ruutikurssit Lappohjassa 2014. Kuvassa Johan Antin, Sebastian Hellström, Kurt Sundström, >Bengt Österlund ja Sebastian Heinonen. Tyylikäs tausta, eikö niin!

Anders Augustson, miehemme Hankoossa